Раді вітати Вас на сайті дитячого садка "Райдуга"


Ми віримо, що всі діти унікальні, а завдання батьків і педагогів - розкрити потенціал кожної дитини.

Робота садка "Райдуга"

Наш садок знаходиться поруч з ЖК "Петровський квартал", в екологічно чистому місці в 5 км від Києва. У центрі працює система відеоспостереження.

Садок відкритий для дітей у віці від 1,5 до 7 років. Ми працюємо цілий рік, включаючи періоди шкільних канікул, з 7.00 до 19.00 години, з понеділка по п'ятницю. Також працюють групи продовженого і вихідного днів.

Чому обирають нас?

  • Ми любимо дітей і вміємо про них піклуватися , наша команда складається з досвідчених вихователів-педагогів, психолога, логопеда, музичного керівника, педагога англійської мови та інших фахівців без яких неможливо робота нашого садочка!
  • У нас красиво, затишно і безпечно для дітей . Велике двох поверхова затишна будівля, дитячий майданчик, сертефіцірована дитячі меблі, розвиваючі іграшки, дидактичний матеріал і посібники, спортивний та музичний інвентар, відеоспостереження - все продумано до дрібниць!
  • Ми сформували чотири малокомплектні групи по віку , у кожної групи є своя ігрова кімната, а невелика кількість дітей в групі дає можливість індивідуально працювати з кожним малюком!
  • Нам важливо правильно організувати дозвілля дітей , тому розпорядок дня включає в себе не тільки прогулянки на свіжому повітрі і денний сон, а також розвиваючі та музичні заняття згідно з програмою навчання, фізкультхвилинки, розвиток мови і логопедичні п'ятихвилинки , математичні уявлення і конструювання, творчість і мистецтво, а для дітей старшого віку Art English!
  • Здоров'я. Наш кухар, вміє готувати не просто корисну, але й смачну їжу для діточок! А в садку встановлені бактерецідние рецеркулятори Baktosfera.

Турбота про здоров'я і розвитку наших діток, є пріоритетом для Нас!


Навчально-виховний процес

Навчально-виховний процес

Навчально-виховний процес в дошкільних групах побудований відповідно до програми «Дитина» з урахуванням вимог «Базового компонента дошкільної освіти в Україні». Дошкільна ланка освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану на навчальний рік.

Програма, за якою ми працюємо в нашому садку вже третій рік, була повністю створена і апробовані в стінах нашого дитячого садка. Теми і сценарії уроків традиційних програм ми повністю переосмислили, потім істотно розширили навчальний план, виходячи з можливостей та інтересів дітей і створили свою, унікальну за насиченістю, креативності підходу, використовуваним ігровим методикам і проведеним експериментам програму.

Діти в дошкільному віці, з відомих причин не бачать світ як єдине ціле, але їм страшенно цікаво, як все тут влаштовано. Ми використовуємо природну, природну допитливість розуму і цікавість дітей для того, щоб пояснити їм досить складні речі.

З п'яти - шестирічними дітьми ми говоримо про електрику, звуці і світлі, про клімат і погоду, про космос і Сонячну систему, про будову тіла людини і його відмінності від тварин, про те, що потрібно, щоб виростити квітку і про те , скільки років росте дерево, про значення питної води, про ліс як про екосистему і будинку для безлічі живих істот, про історію і понятті часу, про динозаврів і стародавню людину, про тварин в різних кліматичних зонах, про користь водоростей і про те, звідки в нашому будинку з'являються молоко і хліб.

Ми помітили, що малюки набагато більше цікавляться складними питаннями світобудови, ніж діти у віці 10-11 років, для яких набагато актуальніше розібратися в соціальних відносинах.

Освітні ж програми побудовані таким чином, що в момент, коли дитина знаходиться на піку пізнавальної активності в природничих науках - у віці 4-8 років, вони пропонують лише нудні і далекі, як від практичного застосування, так і від справжніх інтересів дітей , знання. Ми вирішили виправити цю помилку. Ризикнули заговорити на теми, дійсно хвилюють дітей, і у нас вийшло.

Після кожного заняття за новою програмою ми бачимо палаючі очі дітей. Вони більше не нудьгують на навколишній світ! При цьому нам, звичайно ж, доводиться встигати осваемие і традиційну програму, для того, щоб наші випускники успішно проходили стандартні співбесіди при прийнятті в школу. Очевидно, що з палаючими очима, вирішувати ці завдання простіше!

Ми ретельно відбираємо літературу для читання з дітьми. В опублікованих програмах дошкільної освіти багато неактуальних, нецікавих дітям творів. Ми ж постійно досліджуємо ринок сучасної дитячої літератури, шукаємо і знаходимо дивовижні і чарівні історії сучасних авторів і, звичайно ж, читаємо класичні дитячі твори. Краща нагорода - це щасливі посмішки вдячних слухачів. У Веселці не слухають аудіо-книги, вихователі завжди читають самі. Це стимулює бажання дітей навчитися читати самостійно.

Підготовка дитини до школи включає:
  • Розвиток навичок усного мовлення і читання
  • Розвиток граматичних здібностей
  • Розвиток пізнавальних процесів (мислення, уява, пам'ять, увага)
  • Розвиток логіки і елементарних математичних уявлень
  • Розвиток і тренування графомоторікі
  • Розвиток уяви про навколишній світ
  • Психологічна готовність до навчального процесу

Метою роботи колективу є забезпечення цілісного розвитку дитини, розвиток його творчої спрямованості, розкриття потенційних можливостей при збереженні дитячої субкультури і визнання унікальності ролі дошкільного дитинства в становленні особистості.


НАШІ ВИХОВАТЕЛІ

Діна Ярославівна
Діна Ярославівна
Вихователь

ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди", спец. - "Початкова освіта. Логопед". Ржищівський гуманітарний коледж. Початкову освіту, організатор роботи з дитячими та юнацькими самодіяльними організаціями.

Жанна Юріївна
Жанна Юріївна
Учитель

Учитель початкової школи і вчитель англ.мова в початкових класах.

Галина Василівна
Галина Василівна
Вихователь

Кам'янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка. Факультет - "Дошкільна освіта". Спец.- "Вихователь дошкільного закладу"

Оксана Петрівна
Оксана Петрівна
Вихователь логопедичних груп

Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, відділення дошкільної освіти.

Любов Юріївна
Любов Юріївна
Вихователь

Житомирський державний університет імені Івана Франка, спеціальність "Педагогіка і методика середньої освіти. Історія"


Продукти харчування й приготування

Ми використовуємо м'ясо тільки яловичину, індичку і м'ясо кролика.
Способи приготування: варіння, тушкування і запікання в духовій шафі.

Ми використовуємо найкращі овочі і фрукти. З заморожених продуктів ми використовуємо тільки ягоди для морсів.

Всі страви готуються на нашій кухні, безпосередньо перед подачею страв. Ми не робимо заготовок, не використовуємо напівфабрикатів. Навіть соус ми робимо самі!

Якщо у вашого малюка є протипоказання, алергії або у вашій родині строго дотримуються певного типу харчування, в Веселці для вашої дитини приготують окремо. А в разі необхідності - з ваших продуктів і за Вашими рецептами.

У нас обладнана кухня. Ми можемо собі дозволити абсолютно індивідуальний підхід в питаннях харчування.

"Веселку" згадують не тільки як місце, де було цікаво, діти пам'ятають про Веселці як про місце, де було смачно!

Ми годуємо дітей 4 рази на день, продукти сумісні. Ми використовуємо сіль і цукор - в дуже в обмеженій кількості.

Форма подачі страв для малят до 4 років і старших діток - різна. Малюки дуже консервативний народ. Їм важко догодити! Але у нас виходить!

Ми прагнемо зменшити кількість вуглеводів в меню на користь білків. Але зовсім відмовитися від випічки, у нас поки не виходить.


Наші ціни

Абонемент включає:
  • базову і авторську програму навчання
  • 4-х разове харчування
  • арт english
  • художня студія
  • музичні заняття
  • хореографія



Форма запису

Важлива інформація батькам

ПОРЯДОК ПРИЙОМУ


Для ознайомлення з умовами перебування в садку необхідно записатися на зустріч
Зателефонувавши за одним з номерів:

068 333 97 45
066 019 00 27

Знайомство


Зустрічі проходять, як правило, по суботах, але в разі необхідності, під'їхати можна за попереднім записом в будній день після 19.00.

Перший візит в дитячий сад в будній день, коли в садку є дітки, неможливий.

Ми дбайливо ставимося до наших вихованців і перш, ніж допустити нових клієнтів в групу, нам необхідно попередньо познайомитися.

За результами зустрічі новий клієнт отримує запрошення прийти на пробний день. Протягом пробного дня ми вважаємо за краще спілкуватися з кимось із батьків, а не з бабусями і нянями. Батька познайомлять з усіма фахівцями, які працюють в садку, допоможуть заповнити анкету, нагодують і продемонструють освітні та виховні методики в дії.

За результатами пробного дня укладається договір.

Документи, необхідні для укладення договору:

  • паспорта батьків;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • довідка від лікаря;
  • заповнену анкету.

Завантажити анкету

Адаптація


План адаптації до садка виробляється для кожної дитини і його мами індивідуально.

Термін адаптації покладається на віку дитини і рівня тривожності мами.

В середньому, для адаптації дитини в ясельної і молодшої групах нам необхідні 2 тижні, для хлопчиків старше 4 років, які в перший раз розлучаються з мамою, час адаптації - від місяця до півроку, для дівчаток, як правило, не більше місяця .

Ми рекомендуємо:
  • розлучатися з малюком швидко, не затягуючи прощання;
  • забирати дитину в перший тиждень відразу після обіду;
  • в перші два тижні краще, якщо дитину в садок буде привозити тато або нянька, а забирати - мама;
  • на другому тижні спробувати залишити дитину на денний сон;
  • до кінця другого тижня залишити дитину в садку до вечора на два або три дні;
  • в разі, якщо дитина сильно перевтомлюватися, на другому тижні відвідування садка зробити перерву на середу або не приходити в п'ятницю;
  • в разі захворювання на першому або другому тижні відвідування, після закінчення хвороби, почати адаптацію заново, але вже істотно скоротивши терміни звикання дитини;
  • ознайомитися з режимом дня в дитячому саду і строго дотримуватися його у вихідні дні;
  • говорити з дитиною про те, що він робив, чого навчився, що їв в дитячому саду, хвалити малюка і говорити йому, що пишаєтеся тим, що він зовсім дорослий;
  • не висловлювати в присутності дитини свої побоювання, пов'язані з дитячим садком, не обговорювати при ньому його поведінку і проблеми адаптації з співробітниками дитячого саду.


Позитивний настрой мами і її впевненість в обраному шляху розвитку дитини відіграють вирішальну роль при адаптації до садка.

На період адаптації наш психолог щодня зустрічатиме дитини вранці і надасть мамі і малюкові необхідну допомогу.

Ми зробимо все від нас залежне,



×