Заняття з логопедом


Мовна функція є однією з важлівіх псіхічніх функцій людини. До 6 років у дитини винна буті сформована мовна Готовність до навчання в школі:

  • малюк повинен вміти правильно і чітко вимовляти слова і всі звуки рідної мови, говорити досить голосно в помірному темпі
  • дитина повинна володіти звуковим аналізом слова та чітко визначати місце звуку в слові
  • малюк повинен правильно будувати речення різної конструкції, погоджувати слова в роді, числі і відмінку
  • дитина повинна логічно, послідовно, виразно, в повному обсязі і точно передавати зміст знайомих казок, самостійно складати розповіді за сюжетними картинками, простежуючи послідовність подій і вловлюючи причинно-наслідкові зв'язки
  • словниковий запас дитини, який надходить в школу, повинен містити основні частини мови: іменники, прикметники, дієслова, числівники, займенники, прийменники
  • словниковий запас дитини, який надходить в школу, повинен містити основні частини мови: іменники, прикметники, дієслова, числівники, займенники, прийменники

І дуже важливо навчити малюка правильно говорити, терпляче домагаючись від нього правильної вимови. Це головне на що слід звернути увагу і при необхідності звернутися до логопеда.

Корекційна робота включає наступні напрямки:

  • розвиток артикуляційної моторики
  • розвиток мовного дихання
  • логопедичний масаж
  • формування фонематических процесів
  • формування складової структури слова
  • збагачення словникового запасу
  • розвиток зв'язного мовлення
  • вдосконалення загальної і дрібної моторики
  • логоритміка

×